Com canviar l’adreça de correu alternativa (perfil estudiant)

Els estudiants de la UdL podeu configurar a través de l’eina de directori un compte de correu extern que servirà per enviar-hi la informació de recuperació del vostre compte: quin és el vostre nom d’usuari si l’heu oblidat o reiniciar la clau d’accés si no la recordeu (en aquest cas s’envia a aquesta adreça alternativa un enllaç per regenerar-la).

És una opció molt recomanada que permet recuperar aquesta informació bàsica d'accés de manera molt senzilla, amb un correu enviat a l'adreça alternativa.

Per fer-ho cal que accediu al campus virtual i seleccioneu l’eina Utilitats del vostre espai de treball personal. Feu clic sobre el botó que us porta a l’eina Directori.

Un cop esteu a l’eina, seguiu els següents passos:

1. Premeu el botó per canviar les adreces de correu alternatives.
  2. Introduïu l’adreça de correu que voleu que sigui l’adreça alternativa de recuperació.
  3. Deseu fent clic sobre el botó corresponent.
  4. Reviseu que les dades siguin correctes i confirmeu el canvi.

Si més endavant voleu modificar aquesta adreça heu de seguir el mateix procediment.

Canvia l'adreça alternativa