Què és l’activació del compte d’usuari

El procés d’activació és un procediment que ha de fer qualsevol persona relacionada amb la universitat per habilitar el seu compte oficial d’usuari i que aquest sigui operatiu el primer cop que el fa servir.

Un cop establert el lligam amb la universitat (per matriculació o per signatura d’un contracte de vinculació) el compte d’usuari es genera automàticament però cal per que la persona a qui correspon el compte, degudament identificada, generi la clau d’accés privada per completar la combinació nom d’usuari + clau que li servirà per iniciar una sessió en aquest serveis.

Què necessito per a poder identificar-me i generar la clau?

• Si sóc estudiant el meu identificador (DNI o equivalent) i el número d’expedient que apareix al full de matrícula.
  • En el cas de personal de la universitat (professorat i personal d’administració i serveis) necessitareu el vostre DNI (o equivalent) i el codi d’activació introduït en la sol·licitud de creació del compte.
  • En el cas d’un compte genèric per a un congrés també necessitareu el codi d’activació facilitat.

Si disposeu d’aquestes dades podeu procedir a l’activació del compte en aquest enllaç.

Si el procés es completa amb èxit veureu una pantalla de confirmació on apareixerà el vostre nom d'usuari. Si no apareix una pàgina nova segurament s'ha produït un error en el procés, amb una alerta destacada en vermell que indica què pot haver fallat. Reviseu les dades i torneu-ho a provar. Si considereu que feu els passos bé i no es completa el procés, poseu-vos en contacte amb el servei de suport a l'usuari del vostre campus o bé a través de l'adreça de correu suport@sic.udl.cat.
ATENCIÓ: La clau d'accés és completament privada i només l'ha de conèixer la persona interessada, NO la doneu a conèixer sota cap circumstància. Cap aplicació ni servei us sol·licitarà mai que la doneu a conèixer.
Aquest procediment només l'ha de fer el primer cop que necessiti usar aquest compte d'usuari. Si ja disposeu d'un compte que heu fet servir algun cop NO CAL activar-lo. Si no recordeu quin nom d'usuari teniu us el podem recordar a l'adreça de correu alternativa de les vostres dades personals (feu clic aquí); si heu oblidat la clau d'accés, la podreu regenerar usant també aquesta adreça alternativa (feu clic aquí).